Polityka zwrotów

Nasza polityka obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby móc zwrócić produkt, musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Zwrot niektórych rodzajów towarów nie jest dozwolony, takie jak niektóre produkty z zakresu zdrowia i pielęgnacji osobistej jak np. kremy, serumy, itp.

Aby sfinalizować zwrot, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu. Nie zwracaj produktu producentowi.

W niektórych przypadkach oferowane są jedynie częściowe zwroty: 

  • Produkty, które nie są w stanie pierwotnym, uszkodzone lub którym brakuje części z przyczyn niezwiązanych z naszym błędem.
  • Produkty zwrócone po upływie 30 dni od dostawy

Zwroty (jeśli dotyczy) Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy ci e-mail potwierdzający otrzymanie zwróconego przedmiotu. Powiadomimy cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zostanie zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kwota zostanie automatycznie zwrócona na twoją kartę kredytową lub pierwotny środek płatniczy w ciągu kilku dni.

Zwroty opóźnione lub brakujące (jeśli dotyczy) Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, sprawdź najpierw swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą twoją kartę kredytową, ponieważ czasami oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać. Następnie skontaktuj się z bankiem. Zatwierdzenie zwrotu często poprzedza okres przetwarzania. Jeśli mimo wszystko nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem: Njluxurybeautyshop@gmail.com.

Produkty przecenione lub promocyjne (jeśli dotyczy) Podlegają zwrotowi jedynie produkty w normalnej cenie. Niestety produkty przecenione lub promocyjne nie podlegają zwrotowi.

Wymiany (jeśli dotyczy) Wymieniamy tylko produkty początkowo wadliwe lub uszkodzone. Jeśli musisz wymienić swój produkt na ten sam, wyślij e-mail na adres Njluxurybeautyshop@gmail.com i odeślij swój produkt pod adres: UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 12, ŁAPY, 18-100, Polska.

Prezenty Jeśli produkt był oznaczony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o równowartości zwróconego przedmiotu. Gdy otrzymamy zwrócony przedmiot, bon upominkowy zostanie wysłany do ciebie pocztą.

Jeśli produkt nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba, która kupiła prezent, otrzymała zamówienie, aby przekazać ci je później, to ta osoba otrzyma zwrot i dowiadomi się, że zwróciłeś jej prezent.

Wysyłka Aby zwrócić produkt, musisz wysłać go na następujący adres pocztowy: UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 12, ŁAPY, 18-100, Polska.

Koszty wysyłki związane ze zwrotem produktu są ponoszone przez ciebie i nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszty wysyłki zostaną odjęte od zwrotu.

Czas otrzymania wymienionego produktu może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości powyżej 200PLN, zalecamy skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub ubezpieczenie przesyłki. Nie gwarantujemy otrzymania zwróconego przedmiotu.